Державна служба зайнятості інформує!
Шановні клієнти!
Стати на облік у центрі зайнятості як безробітний ви можете незалежно від місця фактичного проживання та реєстрації.
Зверніться, будь ласка, до найближчого центру зайнятості, що працює, або ж подайте документи через Дію.
Перелік документів для набуття статусу безробітного:
-паспорт;
-ідентифікаційний код;
-документ про освіту;
-трудова книжка;
-військовий квиток.
Як зареєструватися у службі зайнятості з використанням Дії
Для цього необхідно:
-авторизуватись у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного
підпису;
-перевірити коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізувати їх за
необхідності;
-заповнити заяву, відповідаючи на запитання в анкеті;
-обрати зручний центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця
проживання чи перебування;
-ввести свій номер соціального рахунку та обрати періодичність отримання
виплат. Якщо немає соціального рахунку, можна пропустити цей етап. Але
протягом 10 робочих днів після призначення виплат необхідно відкрити соціальний
рахунок та надіслати його реквізити на електронну пошту відповідного центру
зайнятості;
-завантажити необхідні документи: паспорт, документ про останній вид
зайнятості, документи про освіту тощо;
-перевірити сформовані заяви та підписати їх кваліфікованим електронним
підписом.
Статус розгляду заяви можна перевірити у кабінеті громадянина.
Результат розгляду заяви відображатиметься у кабінеті, направлятиметься на електронну пошту та надсилатиметься на телефон у вигляді sms.
Допомога по безробіттю нараховуватиметься після ухвалення рішення про надання
статусу безробітного на вказаний соціальний рахунок з визначеною періодичністю та з урахуванням наданих службою зайнятості послуг у цей період.
З питань реестрацiї в Кодимській РФ Одеського ОЦЗ звертатися за тел: (04867)2-
67-13
Як підтвердити своє перебування в статусі безробітного, якщо ваш центр зайнятості не працює через воєнні дії?
Якщо ви перебуваєте на території, де тривають воєнні дії, рекомендуємо
телефонувати за день до призначеної дати відвідування центру зайнятості на номери
«гарячих ліній» Державного та регіональних центрів зайнятості.
Фахівці «гарячої лінії» уточнюють у клієнта таку інформацію:
центр зайнятості реєстрації,
прізвище, ім’я, по батькові,
дату народження,
номер облікової картки платника податку (за можливості).
Ця інформація передається до центру зайнятості вашої реєстрації або ж до центру,
який тимчасово обслуговує клієнтів вашого регіону.
Важливо: такий телефонний дзвінок прирівнюється до підтвердження наміру
перебування в статусі безробітного. Виплата допомоги по безробіттю буде
продовжена.